fredag 4 januari 2013

för varje minut, varje blick och varje andetag gör mig mer säker än någonsin förut.

Min pojk ringde förut och skulle förklara sin kärlek. "Jag älskar dig lika mycket som jag har snor i näsan" sa han. Med tanke på hur sjuk han är så är det en extremt stor kärleksförklaring. Jag skrattade mest och sa att jag älskar honom med. Jag är lyckligt lottad med en Alexander i mitt liv, med en kille som säger att jag är vackrast i hela världen och att han vill ha mig. Med någon som lär mig dansa och pussar mig i nacken på morgonen. Med någon som med kärlek i rösten när vi vaknar berättar om hur jag tar hela täcket och ligger på rygg i sängen så han inte får plats. Med någon som berättar historier och minnen för mig när jag är ledsen så att mörkret ska flyga iväg. Med någon som håller ut och håller om. Med någon med hemskt mycket snor i näsan. Han är min och bara min. Det gör mig lyckligast i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar