onsdag 9 januari 2013

ett litet inlägg om min nittonårsdag.


Jag fick en alldeles underbar födelsedag. Njöt i fulla drag. Familjen sjöng på morgonen för mig och skolan var ändå helt okej även om det känns lite märkligt att vara tillbaka. Min fina A tillbringade eftermiddagen, kvällen och natten hos mig. Underbart med en vardag ihop. God mat och lite spontan kvällsfika gjorde min dag lite speciell och lagom festlig. 
Nu är jag 19 år. Allting känns ungefär som vanligt. Mycket har hänt detta år, jag har påbörjat en liten årskrönika till er, så håll utkik. Imorgon fyller Sofia år och precis som förra året sover hon hos oss så vi kan fira henne imorgon bitti. Jag har slagit in en massa paket som hon ska få imorgon. Men innan dess ska vi först prata kvällsprat och sedan sova. 

Kram på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar