måndag 19 november 2012

pyjamasdag med Andrea.

Klockan är halv 8 på kvällen och jag går fortfarande omkring i pyjamas. Vi har haft kompledigt idag eftersom vi hade skola i lördags då det var öppet hus. Skönt! Var uppe i ottan och skjutsade Alexander till stationen, sedan somnade jag om till klockan 10 då Andrea kom till mig. Hon är en sådan person jag kan vara mig själv med, så jag struntade i att klä på mig ordentliga kläder. Vi har sedan suttit och gjort klart ett religionsarbete i 5 timmar. Stolta över oss och vårt flit! Sedan såg vi på en film som start på vårt projektarbete och diskuterade lite hur vi ska lägga upp det. Det är nämligen så att vi båda ska avbryta våra tidigare projekt för att istället göra ett gemensamt arbete om kvinnlig omskärelse. Det känns viktigt och bra!

Nu ska jag snart för första gången idag gå ut i friska luften och promenera lite med min alldeles nyss hemkomna bror Joel. Längtar efter att krama honom!

Hoppas ni får en fin kväll.

3 kommentarer: