onsdag 28 november 2012

Gud som haver barnen kär låt mig få sova gott tack amen.

Nu har jag krupit ner i min säng, tänt ljuset på sockerlådan som agerar sängbord och tänkte läsa en skvätt innan jag somnar. Tyvärr är mitt rum stökigt, det gillar jag inte även om det är det 99% av årets dagar. Ska försöka städa lite imorgon, men bara om jag känner för det. För att orka det bestyret krävs nämligen en god natts sömn och en ledig, frisk dag imorgon. Tyvärr orkar jag inte följa med mina vänner till Stockholm så det får bli ännu en hemmadag imorgon. Blir nog mysigt hoppas jag. Pepparkaksdeg kanske vill bli kakor, skorna kanske vill gå ett varv runt kvarteret.. Vi får se. Hoppas halsen mår bättre då, idag har det gjort så väldigt ont.

Nu ska jag knäppa mina händer och be min aftonbön. Det ger frid i hjärtat mitt.
Godnatt på er gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar