torsdag 22 november 2012

om lyckan i ett få göra sin egen glass och om hur små saker förändrar världen.

Jag måste ju bara visa er bildbevis. Idag är en stor dag! Dels för att min fina vän Andrea tagit körkort (vilket vi firade genom en tur till Mcdonalds) men också för att jag där fick göra min egna Mcflurry. Märktigt!  Jag kände för att experimentera och testa flera toppingar och den sjukt roliga McDonaldssnubben (som förövrigt borde få en löneförhöjning) tyckte det vore kul om jag fick lära mig hur man gjorde. Så han sa helt enkelt till mig att kliva in till honom och så fick jag mixtra ihop min egen favoritglass. 
Denna man gjorde min dag! Om jag inte redan hade hittat mina drömmars man kunde jag tänkt mig att gifta mig med Mcdonaldskillen. Heja människor som sprider glädje och genom små och enkla medel gör livet ljusare. Det gör sådan skillnad. 

2 kommentarer:

  1. Edin är trevlig! :-) Gött o göra glass med :D

    SvaraRadera
  2. Så du känner till denna fantastiska människa? Härligt. Vill typ åka tillbaka dit och äta igen bara för att få träffa honom. Hälsa honom om du träffar honom någon dag :)

    SvaraRadera