söndag 11 november 2012

Om att skratta tills magen gör ont och att känna att man lever.


Igår jobbade jag först som personlig assistent hela dagen, och sedan skyndade jag mig för att åka till Jönköping på konsert med fina vänner. Vilken lyckad kväll! Vi åkte till Immanuelkyrkan och lyssnade på
Loney Dear, sedan var det café och efter det andakt med Immanuel Gospel som avslutning på kvällen. Riktigt bra!

Eftersom våra magar kurrade åkte vi till Max på vägen hem, åt lite hamburgare och funderade på att bjuda kassörskan på glass eftersom hon verkade ha en extremt dålig dag. Vi var dock inte så vänliga utan åkte hem. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen.

Det var en chansning att göra så mycket på en och samma dag och nog var jag trött alltid. Men ibland måste man göra lite mer än man orkar för att känna att man lever. Igår var en sån dag och det var det värt! Jag tar det lugnt idag istället, och det är också bra. Hoppas ni har en fin helg. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar