torsdag 15 november 2012

om hur glad man kan bli av att någon berörs och låter mig veta.

Idag när jag tittade in här blev jag så glad. Jag hade fått tre kommentarer och det gjorde min dag lite bättre. Faktum var att jag faktiskt hade tänkt skriva ett inlägg om att det vore kul med lite respons från er, men vilken fin överraskning det då var att hitta dessa kommentarer! Tack till er.

Ibland funderar jag på för vems skull jag skriver allt här. På varför jag sitter och tänker ut formuleringar och fina meningar för att sedan publicera dem för allas ögon på en blogg. Är det ens någon som vill läsa?

Kanske.
Det svaret räcker. Jag trivs med att dela med mig lite av mitt liv och mina tankar. Och jag hoppas ni också tycker det. Men, ni ska veta att det vore ännu roligare och mer motiverande att ge ut av mig själv på detta sätt om ni också lämnade avtryck här. Det är allt fler som läser här varje dag och det gör mig glad och nyfiken. Vilka är ni? Vad vill ni läsa om? Hur får jag er att vilja klicka er hit igen?

Och  till alla ni som hör av er på olika sätt även utanför denna - tack för att ni visar att ni uppskattar mina inlägg. Det får mig att vilja leverera ännu mer i fortsättningen.
Utan er allihopa vore det ganska lönlöst det här med bloggandet, och det vore tråkigt tycker jag. För jag gillar att låta er bli en liten del av min vardag. Och som ni kanske läst vill jag
visa er det vackra. 

2 kommentarer:

  1. Jag är en stammis på din blogg numera och dina inlägg ger mig så mycket inspiration och kraft så här blir jag kvar :-)

    Frid och kärlek!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, vad glad jag blir! :)

    SvaraRadera