torsdag 8 november 2012

om sämre dagar och nyfikna funderingar.

Det här är jag en bra dag, tror det var igår. Då cyklade jag till Li och åt frukost och sedan vidare till skolan. Det funkade i några timmar men sedan dippade jag totalt. Är på väg upp nu, mer än ett dygn senare. Det tar så otroligt mycket energi, jag är helt slut och kraftlös som få igen. Tji fick jag för hoppfullhet och känsla av ljus som jag så stolt berättade om tidigare i veckan. 
Meeeen, det kommer inte bli bra hux flux det här. Jag ska inte ge upp även om jag vissa stunder mest vill det.  

Nu till en helt annan sak - tack för all omtänksamhet som har visat sedan jag skrev mitt inlägg. Alla ni som har hört av er och kramat mig lite extra. Det värmer mitt hjärta och det behövs. Men ändå är jag nyfiken, vilka är ni allihopa? Ni som inte skrivit och hört av er? Vilka är ni som läser min blogg? Hur hittade ni hit? Varför har ni stannat kvar? Vad vill ni läsa om? Jag ser att ni ändå är ganska många, och det vore kul att få lite ansikten på er. Det är fascinerande att ni allihop är intresserade av min vardag. 
Kram till er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar