tisdag 6 november 2012

och jag ska köpa henne pärlor, det finns pärlor utav glas, det är sådana jag ska skaffa - såna som kan gå i kras.

Andra dagen i skolan idag efter sjukskrivning och lov. Det gick bra även om det var en kamp att kliva upp i morse. Jag minns inte när jag tvättade håret senast, jag struntade i smink och jag drog på gamla kläder... Men jag gick i alla fall dit. Två hela lektioner. Sedan sov jag till klockan halv 3. Seger! 

Sedan hade jag två fantastiska timmar i kyrkan med mina tjejer i cellgruppen. Vi pratade om gåvor och annat mys. Så fikade vi massor och slog våra kloka huvuden ihop för att förstå Gud lite mer.

Nu ska jag se på första twliligtfilmen med familjen. Pappa pratar redan om hur cool Bellas bil är, det börjar bra det här... hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar