onsdag 20 mars 2013

saker att vara lycklig över idag.

Lycka är att ha en pojke som kommer till mig en dag som idag, som har köpt några bitar av mitt favoritgodis att lämna vid min säng. Som säger att han vill kyssas lite och sedan åka hem.

Lycka är att ha en mamma som städat mitt rum bara för att hon vet att det behövs och att jag inte orkar.

Lycka är att ha en pappa som tar hand om min guldfisk så den inte dör (även om jag nästan vill att han ska det. Förlåt Sverker.)

Lycka är att ha en mjuk, varm skön säng att sova i under natten intill mysiga nallen Kråkan.

Lycka är att ha en underbar församling att tillhöra.

Lycka är att veta att det snart är helg och att livet ändå fungerar.

Lycka är att få träffa sin Alexander 4 gånger på 9 dagar, om än korta stunder.

Lycka är att kunna vara tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar