onsdag 20 mars 2013

och jag gick där i solljuset i skogen intill huset och fåglarna kvittrade i träden ovanför.

Om ni undrar varför det är väldigt få bilder i mina inlägg numera är det för att jag inte fattat grejen med iPhoto och Blogger i kombination. De vill inte vara kompisar tyvärr. Men lyckades skrapa fram den här bilden - sjukt gammal header från någon gång i början av min bloggkarriär. (eh, hrm.) Ska försöka lösa detta lilla problem med bilder så att bloggen blir lite mer levande, men tills dess får gamla foton duga.

Men jag vill också be er om en sak - ni är ganska många som läser här faktiskt. Jag vill gärna att ni stannar kvar. Därför undrar jag - vad vill ni läsa om? Har ni några frågor? Jag känner mig lite slut på idéer nämligen. Hjälp mig gärna att göra den här sidan till något ni gärna kollar in varje dag!

Hoppas ni mår bra. KRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar