måndag 11 mars 2013

för när solen lyser och allting blir ljust får jag lättare att leva.


Den här bilden från i morse när jag åt frukost i morgonsolen får representera min helg. Den var riktigt bra tycker jag. I fredags var jag och resten av tonår hembjudna till olika pensionärspar på kvällsmat. Tror jag ska skriva ett inlägg om bara det, så jag nöjer mig med att säga att det var en fantastisk kväll. 
I lördags skrev jag en lång redovisning som jag skulle hålla på engelskan (höll min presentation nyss och jag är nöjd) och framåt kvällen kom min man till Tranås och hängde med mig. 

Vi gick på konsert och hade sedan myskväll hemma ihop med min familj och Svenssons. Kändes som om vi spolat tillbaka tiden 7 år för förr brukade vi ha sådana mys-kvällar jämt med våra vänner (egentligen är vi typ en familj men det brukar folk ha så svårt att förstå) men nu var det länge sen. Därför var det himla mysigt och lyckat. 

I går fick jag vakna intill A och pussa på honom lite innan ännu en fantastisk dag började. Var bjuden på brunch hos Louise tillsammans med flera vänner - gudomligt bra idé. Så gott! 
På eftermiddagen åkte jag och Alexander ut till Söråsen, mysigt. Sedan kom vi hem igen, åt chokladbollstårta till kvällsmat och somnade gott. 

I morse fick jag en puss innan han åkte tillbaka till Jönköping och jag känner mig laddad för en ny vecka. Heja heja. Tror bestämt det är solen som gör mig på så bra humör.
KRAM PÅ ER. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar