lördag 23 mars 2013

Om några timmar i mitt hjärtas stad och en alldeles vanlig lördag.

Har haft ett fantastiskt nästan-dygn i Jönköping. Trots en missad buss och lite krångel löste sig allting mycket bra tack vare min man. Jag var en stolt och tacksam flickvän igår minsann när han tillsammans med sin klass hade ordnat en mycket bra kväll på sin skola. Underbart!

Jag fick 10 timmar egentid med honom (9 var visserligen sovande och den kvarvarande bilfärd och tandborstning) men ändå. Lyx att få ses och hålla om.

Efter frukost på internatet med hans vänner som nu även börjar bli mina gick jag ner till stan för en tvåtimmarsfika med min älskade vän innan bussen gick hem igen. Resten av dagen har jag hjälpt mormor att tvätta hennes bil och sedan varit hemma och myst med lillasyster medan våra föräldrar var borta på middag.

Skön dag! Imorgon jobbar jag, så nu är det sovdags. Hoppas ni har en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar