måndag 25 mars 2013

om ett ställe att vara på, att vila på och att leva på.


Jag tycker så himla mycket om mitt rum. Det är ljust, blommigt och just för tillfället väldigt välstädat. Jag njuter som en galning eftersom det sistnämnda inträffar extremt sällan. Därför passar jag på att tycka extra mycket om mitt egna krypin lite extra nu. Jag köpte till och med lite tulpaner till mig själv som för att göra det lite extra fint. I övrigt finns det bara en plastblomma i mitt rum då jag lyckas ta död på allt levande förutom min ena fisk. 

I eftermiddags bjöd jag hem min vän Lovisa på fruktsallad så hon skulle få skåda mitt rena rum. Det var väldigt mysigt och gott. Nu tror jag det är dags för filmkväll med familjen. Imorgon är det morfars begravning så vi är lediga och passar därför på att ladda med lite energi ikväll. Tack till alla er som tänker på oss. Det värmer.  

KRAM. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar