söndag 26 maj 2013

olika saker i mitt huvud denna afton.

Den här tröttheten skrämmer mig lite. Jag går som i dvala, matt i både huvud och kropp. Jag antar att det är allt kring skolan som tar ut sin rätt. Jag borde egentligen inte ha kunnat ta igen min sjukskrivning under våren men det har jag gjort. Det känns skönt och är värd dimman jag lever i nu.

Även om jag är trött så mår jag bra. Jag är glad och känner inspiration i vardagen. Jag bara längtar efter energi att orka genomföra saker jag vill. Men det kommer väl får vi hoppas.

På tisdag ska jag åka till Eksjö för att göra en gastroskopi vilket jag är nervös över. De ska titta i min mage och se vad som är fel eftersom jag har så mycket problem med den. Ska bli skönt att få det gjort även om jag inte ser fram emot undersökningen.

Nu ska jag sova tror jag, lång vecka framöver och vore skönt att orka med den.
Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Lycka till i Eksjö idag Jonna - jag har tagit igen den senaste tidens bloggläsning som uteblivit och hoppas att det har gått bra på gastroskopin! Vi ses imorn! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Tyvärr gick det ju inte så bra men tack för omtanken. Det gör vi! kram.

      Radera