söndag 19 maj 2013

en lugn dag i present.

Idag är en grå dag. Det regnar och jag är helt slut i kroppen efter gårdagens fest. Funderade ett tag på varför jag var så ofantligt trött men kom fram till att det är länge sedan jag var konstant aktiv från klockan halv nio på morgonen fram till klockan ett. Det var övning (jag sjöng på vigseln), festfix och stress på förmiddagen. Vigseln var underbar men jag var nervös för min sång som gick bra trots allt. Sedan var det 10 timmars fest med massa människor, där man skulle vara trevlig och le och vara glad. Och det var jag, men det tog på krafterna. Tog en liten paus och gick ett varv runt kyrkan med Alexander för att orka med och ladda om. Det var fint.

Idag har jag varit i kyrkan på förmiddagen men efter det endast sovit och vilat. Det behövs kan jag säga. Mina fötter gör för ont för att orka gå. Ger mig själv därför en lugn dag i present. Tack säger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar