onsdag 15 maj 2013

glädjetjut.

Idag blev en sjukt bra dag. Vi var borta i 11 timmar och jag fick riktigt mycket gjort. I morgon (när det sista finliret är gjort) kan jag stryka tre grejer på min lista över examinationer som är kvar. Känns hur skönt som helst. Andrea får riktigt bra idéer ibland och att åka ut till stugan och plugga var helt klart en av de allra bästa.

Nu ska jag sova. I morgon bitti ska jag skriva det sista provet som hängt efter sedan sjukskrivningen i höstas. Efter det har jag bara en grej kvar att ta igen från förra terminen. Är ändå sjukt stolt över mig själv som klarar av att läsa i 150% tempo, dvs plugga helfart samtidigt ta igen en halv termin. Är så tacksam att energin ändå räcker hyfsat för allt som ska göras. Jag kommer klara det här. HURRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar