tisdag 22 november 2011

vad man kan göra en tisdag.

Idag har jag lämnat in mitt arbete i genetik och därmed gjort det sista i naturkunskapen. h e l t s t ö r t skönt att ha den kursen avklarad eftersom det har varit så mycket krångel och min klass och jag tvingades läsa den en termin extra. det har dock varit väldigt intressant att lära och riktigt roligt nu på slutet.
jag har också varit på körteorilektion med massa andra människor som hemskt gärna vill ta körkort. 
 när jag kom hem satte jag mig i vårt nya fina uterum och läste lite i....
 ... den här boken. vi har seminarium imorgon så jag behövde uppdatera mig lite. 
 i det fina rummet står denna underbara bukett. jag tyckte den var lite fin så den fick följa med på ett foto. 
så tittade jag in i brasan en stund och värmde mig. 
jag har lovat mig själv att gå och lägga mig lite tidigare om kvällarna, så nu ska jag ta och krypa till kojs. 
hur har din dag varit?
kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar