onsdag 2 november 2011

en fredag och lite annat.

 fredagar är min bästa skoldag. då har jag bildmedia och det är himla kul. vi gör mest ingenting men har väldigt trevligt. här är petras och mina bilder som vi ska ställa ut tillsammans med övriga klassens foton.
 här är petra när hon sitter och funderar på hur hon ska utveckla sin artikel.
 här är lovisa när hon sitter och signerar hennes foton till utställningen. 
och här är jag, i mina nya brillor när jag tittar på petra som fortfarande sitter och funderar över sin artikel.

det var förra fredagen det. nu är det lov och jag låter bli att plugga. ska snart gå in till min fina granne som ska bjuda mig och min syster på mat idag. sen tänkte jag ta med barnen till lekparken och bara njuta av att vara ledig ett tag.
puss på er! 

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag sådär glad igen. Fredagar är bäst!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. eller hur?! du är bäst också.
    KRAM

    SvaraRadera