lördag 5 november 2011

Trivs som fisken i vattnet?

i morse mådde Benjamin dåligt igen. han flöt uppe på ytan och kippade efter luft. det hände ju en gång för några veckor sedan, men sedan dess har jag bytt vatten jätteofta och tagit hand om mina firrar på bästa sätt. därför visste jag inte vad jag skulle ta mig till i morse när min lilla älskling såg ut att kolavippa en gång till trots prima skötsel. nu verkar han må lite bättre igen - hoppas det håller i sig, för annars blir jag så ledsen.

är för övrigt stelfrusen efter en tur på motorcykeln med pappa. älskar pirret i magen när det går fort, och det är himla mysigt att åka omkring på småvägar och se vårt fina land.
ska äta lite mat med mor och far, och ikväll ska jag träffa Li. vi tänker gå till kyrkogården och sedan till Coop för att köpa massa godis [extrapris förstår ni!] och sedan slänga oss i en soffa och äta upp det. känns som ett ganska bra sätt att tillbringa sin lördagskväll på.

vad ska ni hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar