tisdag 8 november 2011

jag tittade under sängen men där var den inte.

för er som undrar fick jag en ny bok på körskolan, och inloggningsuppgifter med. men idag när pappa var i köket hittade han min gamla bok under soffan där. så nu har jag tre. ebbas, min gamla och den nya som jag tack och lov inte använt än. ska nog ta och lämna tillbaks ebbas och den nya. det är alltid så, saker som varit borta kommer fram när man minst anar det! (för vem i hela friden letar efter en bok under köksoffan?! inte jag i alla fall.) nu har jag med andra ord ingen ursäkt att inte plugga körteori igen.

2 kommentarer:

  1. Och vem i hela friden LÄGGER en bok under kökssoffan?? ;] Men skönt att den är återfunnen! Tala om när du har fixat kortet, så jag vet att jag ska hålla mig inne! (Tack Knutte för citatet.)

    Kram /kusin Jos

    SvaraRadera
  2. haha, jag tycker det är ännu mer kul att pappa lät den ligga kvar. några dagar senare säger jag:
    -var är min bok pappa, du sa ju att du hade hittat den under soffan?
    - den ligger kvar där.

    så funkar det hos oss, hehe.

    älska knutte! eller varför inte moster eva:
    du kör ju som om du aldrig hade kört förut!! (första gången hon åkte med mamma när hon precis fått körkort)

    KRAM!

    SvaraRadera