tisdag 29 november 2011

om du vill läsa mina spretiga tankar en tisdag i november.

Jag sitter i skolan, pausar lite i ett rum någonstans. har tittat på en film som resten av klassen ska se senare idag så att jag kan sluta lite tidigare för att åka upp till morfar. nu ska jag gå och äta. korv med mos har jag hört. jag är tillräckligt hungrig för att inte bry mig. är helt slut i hela kroppen efter livräddningsövningen på idrotten idag. mina ben är visst rätt klena...

idag är en sån där dag där varje minut är planerad. jag kommer hem frammåt nio ikväll, och innan dess är det full rulle. det lär det nog vara fram till jul. mycket som ska fixas, prioriteras och hinnas med. jag det ska nog gå bra. det måste det göra.

sofia skrev just några förslag på datum då vi ska ha vår härliga lilla belöning i vår - en resa till paris! så härligt. det ser jag fram emot! :)

om ni har orkat läsa detta lilla ointressanta, spretiga inlägg så får jag önska er en bra dag!
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar