tisdag 15 november 2011

JAG HAR REDAN BÖRJAT DRÖMMA MARDRÖMMAR OM ALLT SOM KAN GÅ FEL.

det är här Li. hon och jag och väldigt många mer har just varit på vår första teorilektion inför körkortet. de två timmarna gick ganska fort, men nu är jag trött efter en lång dag. det är intensiva veckor framöver, ja ända fram till jul. jag ska försöka njuta lite under tiden, så ikväll tänker jag nog titta på alla twilightfilmerna och kurera mig från min förkylning. lite andrum får man unna sig mitt i all stress.

2 kommentarer:

  1. Njut och försök slappna av emellanåt! Jag är spekulant på en härlig Li&Jonna myskväll snart. Om fröken har plats i sin kalender?! KRAM

    SvaraRadera
  2. ATT JAG HAR! när? och du - jag vill ha mina rosa, sura skumbananer från coop då. minst 15 st. hehe!

    SvaraRadera