måndag 14 november 2011

21:29

  • äter jag mammas goda äppelkaka med vaniljsås.
  • dricker jag te, precis som jag gjort hur många gånger som helst idag i något slags försök att dämpa ontet i halsen.
  • skriver jag reflektionsdelen i min rapport om genteknik. (eller, ja. snart gör jag det.... när jag är klar här hehe)
  • lyssnar jag på michael johnsson och tänker att han är bra.
  • tänker jag att det är synd att jag varit så slarvig med kameran på sistone att jag inte har några fina bilder att visa er.
  • försöker jag komma på varför jag har en ring på mitt vänstra ringfinger. (lugn, jag har inte förlovat mig! jag försöker bara komma på vad det är jag ska komma ihåg. jag flyttar nämligen en av mina ringar dit när det är något särskilt jag inte ska glömma bort istället för att sätta ett kryss på handen.) 
  • börjar jag landa efter en lång dag. jag försov mig i morse och vaknade 20 minuter innan min lektion började. frukost fick bli en alvedon och en ipren och med gårdagens smink och kläder for jag till skolan fortare än kvickt. jag hann! men resten av dagen blir liksom konstig med en sådan start på dagen. 

nähäni,. nu är äppelkakan snart slut. dags att ta tag i plugget. 
ha en fin kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar