onsdag 23 november 2011

så att det bubblar inom mig.

åh, just nu är jag så glad att jag håller på att trilla av stolen jag sitter på. GUD ÄR SANNERLIGEN GOD.
Vilken dag! vilka fantastiska människor jag får möta. blir alldeles lycklig i hjärtat.
just idag är jag extra tacksam för maya & faya som jag fick äta lunch med och som lärde mig massa kul (vilket gjorde att jag totalt glömde bort mitt utvecklingsamtal med min mentor, vilket ger mig ytterligare en sak att vara glad över eftersom hon bara skrattade åt mig och sa att det inte gjorde något alls), för lovisa och anja som jag får fnittra åt knasigheter med, för morfar och mormor som jag fick träffa idag och fundera över livet med, för underbara människor och fantastiska samtal på växa vidare, och för min knasiga familj som firade philip ikväll med paket och mys. jag är tacksam för att Gud hör bön. det gör han ju alltid, men just idag fick jag så tydliga bevis på det att jag nästan började grina av lycka.

ja, nu bubblar det över i hjärtat tror jag minsann!
vilken. bra. dag.
tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar