onsdag 9 november 2011

ONSDAG OCH JAG ÄR SÄMST PÅ RUBRIKER.


Skoldag som vanligt, lite mindre plugg för tillfället [notera att "lite mindre" inte betyder lite, bara inte så fruktansvärt mycket som innan lovet]  det är gött. sen har jag varit hemma en sväng, planerat inför konfahajken som är nu i helgen där jag är ledare. [om någon av mina kära konfirmander läser detta så vill jag mest säga - det kommer bli en helg ni sent ska glömma!] efter det var det växa vidare i kyrkan, ännu mer konfahajksplanering då jag och fia försökte räkna ut hur mycket mat som 30 ungdomar äter upp på en helg. [240 mackor, 3,5 kg köttfärs och en himla massa glass] sen åkte vi hem till sofia och åt morötter och chips samt pratade strunt. nu har jag planerat ännu mer konfahajk och nu kära vänner tänker jag sova gott!
puss & sov gott.

2 kommentarer:

  1. spontana tanken är ju... vem satte sofia på att planera mat!? Hur tänkte ni där? haha

    SvaraRadera
  2. hehe, jadu..., ;)
    vi hade inget val ;) tydligen var det hennes uppgift och jag försökte hjälpa till. det visade sig att vi var väldigt dåliga. tror att ungefär hälften av maten inte blev uppäten. ackack.

    men nu vet vi att det inte går åt 260 mackor :P

    SvaraRadera