måndag 30 november 2009

äckliga fantasier.

jag ska äta nu. så därför sitter jag här. jamenar - vem vill äta när det känns som om man tuggar gummi och ingenting smakar någonting? Eller när det smakar bajs? Igår skulle jag äta schivappscisci. (jo, försök förstå vad det står!). Det är såna där avlånga köttkorvar som ser ut som bajs. Tänk er att försöka äta såna, som smakar bajs, och dessutom ser ut som det! näst intill omöjligt. Nu ska jag äta spagetti. Ser ut som maskar. Smakar maskar.

hurra.

3 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att vara sjuk och ynklig. Du ska se att du snart är på benen igen och äter som en häst. kram

    SvaraRadera
  2. förlåt att jag ynkar mig. det är inte bra. ska sluta - bums!
    jag tycker om dig.puss

    SvaraRadera
  3. stackars lilla Jonna, du måste bli frisk snart, vi saknar dig här i skolan!

    SvaraRadera