tisdag 1 december 2009

Vart är världen på väg?

När jag ser & läser det här blir jag rädd. På riktigt. Vart är världen på väg? Varför reagerar vi inte oftare? Detta är sjukt. Och det värsta är att det är rakt igenom sant. Jag blir som sagt rädd. På riktigt.

[om inte länken funkar, vilket den antagligen inte kommer göra, så har du hela adressen här. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12885832#kommentera
Lova mig att du anstränger dig tillräckligt mycket för att orka de 3 knapptrycken som krävs för att du ska få fram denna sida. Ja, även ni killar. För det rör oss alla. På olika sätt, men likväl oss alla.]

8 kommentarer:

  1. håller med dig... hur kan dom låta den längst ner ha en sån glugg mellan framtänderna

    SvaraRadera
  2. Det finns jätte bra tandläkare nu så det borde inte vara något problem

    SvaraRadera
  3. HELT sjukt! helt sjukt. men folk reagerar och det måste ju betyda något med. vi kanske är på väg mot en förändring.

    SvaraRadera
  4. okej, Jonna räkna till tio och bry dig inte om dem ;)

    SvaraRadera
  5. ja, det är sjukt.det är ju vi som har möjligheten att påverka. dax att sätta igång! och ja, jag räknar till tio. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. GAAAAh.

    SvaraRadera