tisdag 1 december 2009

utmaning!

Jag tänkte på alla (inklusive mig själv) som inte vet vad de ska skriva om i sina inlägg. Jag har en idé! Alla som läser detta ska kommentera detta inlägg. När du gjort det så ser du vem som kommenterade innan dig. Då tar du och skriver ett inlägg om just den personen. Du kan berätta om någon kul minne ni har tillsammans. För även om det kanske inte är din bästa vän så har ni ändå gått i samma klass i 3,5 år och då har man hunnit med en hel del saker tillsammans. Du kan även berätta vad den personen är bra på. Jag vill läsa massa positiva inlägg om varandra på allas bloggar.

Du skriver alltså om den som skickat kommentaren före dig i listan. Den som skriver den allra första kommentaren får skriva om mig :)
Hoppas alla kan hjälpa till och hänger på så kan vi få skratta åt minnen och vara glada över vilken bra klass vi har!

5 kommentarer:

  1. Philip*
    Ja, vad kul:)
    Men då skriver jag någonting om dig på min blogg då;)

    SvaraRadera
  2. hahah. nu ska jga allt skriva om dig Philip! MoHAHA

    SvaraRadera
  3. Wooohoo, den pärlan tar jag chansen att skriva om ;) Rolig ide, som sagt!

    SvaraRadera
  4. åh smart Jonna :) då ska jag ta och skriva lite om Louise <3

    SvaraRadera