fredag 27 november 2009

jag saknar er!

HEJ.
Jag har suttit och läst allas bloggar hela morgonen, och då känner jag hur jag saknar er allihopa! Jag vet inte vad det är för fel på mig, för jag blir inte frisk. Jag trodde jag skulle kunna gå till skolan i i onsdags, men icke. Jag sitter här, fredag och har varit sjuk i sex dagar nu. Det var skönt i början, att få koppla av vara ledig, men nu är det inte alls skönt längre. Jag hostar tills jag nästan kräks och näsan rinner. Usch.
Så medans jag sitter här hemma kan ni ju ge varandra en kram från mig. Hoppas vi ses på måndag :)
kram.

2 kommentarer:

  1. Lilla Jonna det var okej att du var borta måndag, tisdag men hela veckan, nej det är inte godkänt. KOM TILLBAKA!

    SvaraRadera
  2. ja, jag vet. inte okej. men nu kan jag sitta och gå utan att oroa mig för att svimma, så vem vet, på måndag kanske jag är mig själv igen...?
    Det är 7 dagar sen vi hade vår myskväll. jag har inte sett dig sen lördamorgonen.. :(
    saknar dig!

    SvaraRadera