söndag 25 december 2011

tjugofjärde december.

så himla fin julafton. vaknade av att mamma kom in i mitt rum med en varm lussebulle, så julfikade vi och öppnade några små paket. sedan for vi till kyrkan för julbön klockan 11. så roligt att få träffa många vänner och önska dem god jul. efter det åkte vill till Gagga & Knutte och där stannade vi sedan hela dagen. vi åt god mat, tittade/sov till Kalle Anka och sedan hade vi mest en lugn skön dag. så underbart! på bildens er ni oss i våra nya snygga plagg, syster och jag fick varsina pyjamasbyxor (såååå sköna, jag vill aldrig mer ta på mig jeans!)  mormor fick en top som hon älskade och morfar var snygg i sin nya skjorta. ja, vi är riktigt fina allihop!

idag har hela tjocka släkten på pappas sida varit hemma hos oss. vi har ätit ofantligt mycket godis och spelat spel hela dagen. nu slappar familjen framför en film och jag försöker lära mig lite körkortsteori.
det har varit en underbar jul - det är en underbar jul.

natten till tisdag far jag till värmland, där jag ska leda lovsång på ett läger i en vecka tillsammans leo, klara och en hel hög med annat säkert trevligt folk (jag har inte träffat större delen av bandet, men det ska nog gå bra) i vilket fall som helst så ska det bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar