tisdag 6 december 2011

lucka sex - berätta om bloggar du läser.

Jag fortsätter med Emilys adventskalender, och idag är tanken att jag ska berätta om bloggarna jag läser (vilket ibland är ohälsosamt många). jag gillar det här med bloggar, det är trevligt och avkopplande att få titta in i någon annan människas liv och tankar ett tag. drömma sig bort för en stund.
men på tal om att drömma så borde jag nog sova nu, och jag vill inte skriva om bloggarna om jag inte hinner förklara varför jag gillar dem. så - var så god och titta in i länklistan här i högermarginalen så får du en liten aning om vilka bloggar jag ofta läser, resten får vi ta någon annan gång!

för övrigt var min lucka fem en av Emilys favoriter, vilket gjorde mig väldigt glad! välkomna hit alla ni som klickade på hennes länk, ni var visst en hel del. välkomna tillbaka!

sov gott alla där ute. och kommentera gärna om det är någon av er allihop som också skriver denna adventskalender, så ska jag med glädje följa er december!
kram.

2 kommentarer:

  1. Hej vilken fin blogg du har! Jag hittade hit i och med Emilys adventskalender <3
    /Melinda

    SvaraRadera
  2. åh, vad roligt! tack så mycket :)

    SvaraRadera