onsdag 7 december 2011

suck.

ojojoj vilken dag. puh! mastodontprov i geografi och massa andra svåra lektioner. är så ofantligt trött på skolan just nu. på att den tar ALL tid. jag minns inte när jag senast kunde träffa en vän eller hitta på något annat spontant. måste pussla med varje minut för att hinna med. och välja bort en väldans massa saker som annars hade varit kul att göra. önskar att dygnet hade lite mer än 24 timmar. och att jag hade lite mer energi.

och jag vet att jag bort i ett väldigt bra land, att det finns folk både här och på andra ställen som har det förskräckligt mycket sämre än mig. jag önskar att jag inte klagade över mina små problem. men just nu, just nu kokar jag bara över. över saker som kanske egentligen inte förtjänar det, men som just nu bara är jobbiga. så. punkt. nu ska jag skriva några arbeten. (som vanligt.)

hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar