torsdag 29 december 2011

Hej från Sunne.

Hallå!
Jag har det bra här i Sunne, just nu sitter jag i ett bibliotek på en skola och ska plugga körteori. Annars brukar jag mest spela och sjunga hela dagarna. Jag är med i ett lovsångsteam som leder i princip all musik på ett nyårläger som Team Evangelisation anordnar varje år. I år är lägret alltså här i Värmland, som för övrigt är ett otroligt vackert landskap. det är ingen snö och regnar mest hela tiden, men livet är fint ändå.

Vi i bandet (leo, klara, jag, ballen, bollen och josef) har sjukt roligt ihop. Eftersom vi inte lyckades hitta någon pianist får vi arra om de flesta låtar och  det blir en lite extra utmaning att få det att låta bra, men ju mer vi övar desto bättre låter det. framför allt lär jag mig väldigt mycket och har otroligt roligt. igår fick jag till exempel lägga pads (typ spela synt) vilket var lite nervöst men gick bra.

Leo, klara och jag bor i en kyrka en bit bort från lägret i världens största lekrum. vi har egen rutschbana (stavning?!), studsmatta, biljardbord, pingisbord och innebandygrejer. dessutom har vi egen dusch och toalett. grymt skönt!

sådär ja, nu vet ni lite mer om hur jag har det.
hoppas ni har det fint!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar