torsdag 8 december 2011

lucka nio - berätta om ett av dina favoritplagg.

Ojoj, det här blir inte svårt - svaret är givet.
mina älskade, urtvättade, ärvda, för korta, slitna, lena och alldeles underbara pyjamaasbyxor! de är det skönaste plagget jag äger, gillar dem a lot!
tror det är Karins, Josefine eller kanske Pernillas från början, eller så har kanske rent av allihopa använt dem. så brukade det vara i vår släkt nämligen, de äldre kusinerna gav sina kläder till småttingarna (som mig!).
himla bra grej. nu har jag vuxit ifatt mina äldre kusiner och och egentligen är mina pyjamasbyxor alldeles för korta, men skulle aldrig få för mig att slänga dem. aldrig.

sådär. nu vet ni mer om mitt favoritplagg.
(jag brukar inte fota mig själv iklädd pyjamas, så därav ingen bild..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar