lördag 15 oktober 2011

svammel.

djungeltema ikväll på tonår, lånade Sofias leopardtop och fick tre frierier kvällen till ära. sedan dansade vi till all djungelmusik vi kunde hitta och diskade. fin kväll. åkte hem före midnatt för att skriva klart på en naturkunskapsanalys (japp, man har inget liv om man är tvungen att plugga på en fredagkväll, jag vet, men jag är så illa tvungen.) och nu tänkte jag sova.
jobbar i butiken imorgon, sen ska jag bli bjuden på tortilili (eh, stavning?) hos Sofia och så tror jag att 5-20 st vänner kommer hem till mig imorgon och äter äppelkaka.

vi har sjukligt mycket i skolan just nu. jag och mina klasskompisar deppade ihop totalt idag. insåg att det bara är att bryta ihop och komma igen. vi får ta en dag i taget, och helt enkelt bara överleva de kommande veckorna. vi har ju varandra liksom - då ska det nog gå bra.

usch, jag bara svamlar. trött.
sov gott.
vi hörs när jag har ett liv igen. förhoppningsvis imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar