onsdag 5 oktober 2011

5OKTOBER.

Idag har jag
för första gången faktiskt fattat vad ett kapitel i tysk grammatik handlar om [wiihu.]
nästan fattat vad ett område i matte B handlar om. [nästan wiihu.]
ätit köttbullar med fina flickor. [Elin tycker att potatismoset var äckligt och när jag sa att - nej, det är det inte - sa hon att då ska jag minsann smaka hennes pappas potatismos. Så jag är härmed hembjuden till familjen Gladh på potatismos. helt klart wiihu.]
grinat till Pojken I Randig Pyjamas som vi såg idag i skolan. väldigt bra film med fruktansvärd handling som man önskar inte var sann. förgäves. [om vi människor inte vore så fruktansvärt, ofattbart vidriga mot varandra kunde det ha varit ett wiihu här. men icke. för filmen gör mig lite rädd för mänskligheten. och för dem som säger att historien aldrig ägt rum.]
matat mina fiskar [!!]

nu ska jag fara till Ica och köpa kyrksaft och sedan till kyrkan för en konfaonsdag. Ska hålla en andakt om självbild - spännande!

ha en fin kväll fina ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar