måndag 3 oktober 2011

Måndag.

Idag har jag varit på intensivgympa med Tomas, Kia och Elias och ja,.. det var intensivt. Trodde jag skulle tjollavippa vissa stunder. Men efteråt var jag väldigt glad och stolt över mig själv. Det är nog första gången jag inte tyckt det var jobbigt att svettas offentligt. Det var liksom så fruktansvärt jobbigt att alla dröp av svett, så mitt lilla röda nylle stack inte ut särskilt mycket ur mängden.
Efteråt satt vi ute Svenssons trädgård och drack te och åt Kias nybakade bröd och kanelbullar. MUMS.

Idag har jag annars varit på körlektion, fått några motorstopp och ändå lyckats med några fina backa-runt-hörn-övningar, haft tyskaångest med Lovisa och ätit måndagsmiddag med mormor, morfar och Sofia.
På det stora hela (minus tyskan) en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar