söndag 2 oktober 2011

ANDAS. tack.

Hejsan!
dagen har bestått av kusinfika, lunch på stan med Li [kärlek!] och sedan film med samma fina tjej. Sedan for vi till Karro på födelsedagskalas med fina folket. Många skratt och hysteriska samtal,som vanligt,

Dagens mest traumatiska situation uppstod då Benjamin sjönk, låg upp och ner och inte rörde sig i flera sekunder. Jag fick panik och höll seriöst på att börja gråta. min lilla älskling. om någonting skulle hända honom nu skulle jag bli fruktansvärt ledsen. Imorgon ska jag därför pyssla om honom en lång stund, städa hos honom och ge honom extra mat. Sverker kan få lite han med om han är snäll.

Gode Gud låt mina fiskar överleva hos mig. jag tycker så himla mycket om dem förstår du. även om jag inte alltid kommer ihåg att byta vatten...tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar