fredag 14 maj 2010

Godkväll.
klockan 8 i morse satte vi oss i bilen mot Strömstad. jonatan hade snällt lånat ut sina körskoleböcker till mig så resan gick oväntat snabbt med körteori och tupplurer om vart annat. väl framme hittade vi vårt mysiga vandrarhem och en efter en dök större delen av släkten upp. det var länge sedan vi sågs, men idag var alla samlade igen. för imorgon är det B R Ö L L O P. äldsta kusinen min gifter sig med sin Lynn och hela släkten + många andra är bjudna.

det var länge sedan jag var på bröllop. närmare 8 år sedan när jag tänker efter. då var jag brudnäbb och liten och söt. forhoppningsvis blir jag i alla fall söt imorgon, jag har lånat en fin klänning av Andrea.

nu ska jag gå och sova i min kalla säng i det väldigt kalla vandrarhemmet. om jag tittar ut genom fönstret ser jag solen gå ner över den vackra skärgården. västkusten är fint! imorgon är en stor dag, då vill man vara pigg. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar