söndag 2 maj 2010

en bra dag.

ojojoj vad länge sedan det var jag skrev någonting här. jag vet inte rikigt vart jag har denna blogg. är det fortfarande ett svenskaarbete med analyserande texter eller är det min privata blogg? just ikväll får det vara det senare.

det har hänt en hel del sen senast jag skrev här
- min röst är tillbaka, nästan lika bra som vanligt. [idag skrek jag ett högt vårskrik, och det var underbart]
- jag har varit med i en otroligt bra musikal
- jag har varit på barnkalas med små barn som fiskade fiskdamm och trängdes i mitt knä för lite kramar och bus.
- jag har ätit pannkaksfrukost med en liten orkester en lördagsmorgon, vilket var väldigt mysigt.
- jag har varit på picknick i vitsippsparken med en hel drös av vänner.
- jag har varit på massa härliga ungdomsmöten
- jag har pratat om livet över en kopp te väligt många gånger
- och jag har fått leva ännu en månad i Guds kärlek.

idag har varit en fantastisk dag. just nu är jag bara rakt igenom lycklig. och det är fint det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar