söndag 16 maj 2010

botten&toppen.

bra saker just nu:
jag har sett kanske världens finaste brudpar lova varandra kärlek livet ut. mäktigt!
jag har varit på körövning och äntligen fått sjunga av mig lite.
jag har imponerade nog kommit 70 sidor i körskoleboken - det trodde ni inte va!?
jag har varit på cellgrupp och fått höra massa positiva grejer om mig. glad i hjärtat.
jag tittade just ut genom fönstret och såg att körsbärsträdet blommar.
jag har väldigt fina kusiner.
jag har just tagit mig en kvällspromenad från kyrkan med Anton och Johan och planerar sommarfest - det blir grejer det!

mindre bra saker just nu:
jag lyckades stuka foten när jag skulle göra en piruett förut - himla klantigt.
jag har mått illa hela dagen och kan knappt äta. det suger.
jag orkar inte med skolan.
och jag är så förbaskat jagvetintevad men dåligt är det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar