måndag 3 maj 2010

en vanlig måndag

Hej
Igår när jag läste Evelinas blogg och såg att hon hade länkat till mig insåg jag att jag faktiskt har en blogg som jag kanske skulle ta tag i. Sagt och gjort, här kommer ett inlägg :)

Dagen har varit bra och idag har jag som vanligt jobbat på Mollys Hus efter skolan. Det är alltid lika roligt, särskilt när man dagar som idag har väldigt trevliga kunder :) Det är en sådan underbar förmån att få jobba i den butiken. Jag pysslar, lyssnar på bra musik, slår in paket och fixar med kläder. Allt är saker jag tycker om att göra och som jag nu får göra på arbetstid. Vilken lycka!

Nu ska jag cykla hem i det fina vårvädret och äta raggmunk. Efter det är det tyvärr väldigt många läxor att ta tag i. Men solen skiner, jag mår bra och jag är glad. Det är det viktigaste.
kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar