måndag 11 november 2013

WIIHU, jag är så glad!


Vi är så knasiga. FÖR VI HAR BOKAT EN RESA TILL SPANIEN OM EN VECKA. Jag är så glad att jag spritter. Vi har pratat om att åka iväg tillsammans några dagar senaste tiden men inte riktigt tagit tag i det. Det var Alexanders förslag "när min tenta är gjord och så... då kanske vi ska hitta på något?". Jag trodde han syftade på att gå på bio eller äta ute eller något i den stilen, men nej han tänkte att vi kanske kunde resa utomlands. 

SÅ NU SKA VI GÖRA DET. Vi bara bestämde oss. Satte oss ner, kollade på en karta vart vi ville och sen bokade vi flyg och hotell. Bara sådär.
Och jag är så stolt över oss. Över att vi räknar våra slantar och väljer att investera i några dagar för oss. För vårt förhållande. 

Förra sommaren var vi på Gotland och jag vet inte hur många gånger jag har tänkt tillbaka på de dagarna. På hur fantastiskt det var att få gå omkring i Visby med honom, på hur härligt det var att cykla längs med havet och på att få känna sig lyckligast i världen på äventyr med han jag älskar mest. I somras hade vi varken tid eller pengar att resa iväg (så vi åkte bort två dagar och lånade en ö, vilket du kan läsa om här.) på någon längre resa. Vår sommar blev fantastisk ändå, men nog kunde det vara trevligt med en resa nu, tid att bara vara. Tillsammans. 

Och nu ska vi åka. Fem dagar i fina Spanien. Bara vi två. 

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG TROR JAG GÅR AV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar