torsdag 1 mars 2012

y=kx+m

Veckorna går snabbt och det känns som om det vore igår jag kom hem från värmen i Egypten. Så är dock inte fallet, jag har haft en vecka där varje ledig (och oledig) minut gick till att skriva ett historiaarbete, en annan vecka där jag försökt hinna med allt jag inte hann med veckan innan då all tid som sagt gick till historian. under tiden har jag också lyckats tappa min telefon så den för evig tid dog och repetera större delen av matte b inför nationellt prov imorgon..,
men jag har också varit med på mer trevliga saker :) som till exempel en fantastiskt konsert ikväll till förmån för forskning om bröstcancer som mina vänner Julia & Emma hade som projektarbete. en helt otroligt fin kväll och jag är så tacksam att jag fick vara en del av den. så har jag också fått träffa min Andrea som är hemma från Spanien en vecka.

livet är väldigt fint minsann. nu ska jag sova och ladda för 4 timmars matteprov imorgon. glurp.
godnatt!

2 kommentarer:

  1. åh fick nu en flashback till Gymnasiematten och räta linjens ekvation! Jag och min man undrar hur det har gått för din vän som var så svårt sjuk. Vi har bett mycket och undrar om det finns något hopp?

    SvaraRadera
  2. haha, ja den underbara matten på gymnasiet! kursen är slut nu = glad jonna.

    det har inte skett några förbättringar, ramp utanför huset, hon kan inte längre gå i trappor. vet inte om hon orkar gå alls om jag ska vara ärlig. en läkare har KANSKE har hittat en bromsmedicin som KANSKE KANSKE KANSKE kan fungera. inte bota, men öka tiden. ber att det ska vara så.

    Gud har gjort under förut och vi måste tro att han kan göra det igen.

    SvaraRadera