lördag 17 mars 2012

vi ska nog tycka om varandra.

är glad efter en fin dag. träffade för första gången lille M som jag ska börja jobba som personlig assistent åt på helger ibland. en helt fantastisk kille som man inte kan låta bli att tycka om. efter att ha hängt med honom och hans assistent hela dagen somnade jag av utmattning och vaknade 20 min innan jag skulle iväg för att äta middag med fina tjejer. vi slängde ihop en kycklingwok och hade en mycket mysig kväll i kyrkan. gillar er!
imorgon ska jag gå bredvid hos M en dag till så jag kommer in i det ordentligt, och så mycket energi som det tar att lära sig nya saker är det nog bäst att jag sover nu.

hur var er lördag?
godnatt!

ps. om någon försöker nå mig på min tillsvidare-telefon så har även den gett med sig (jag har en sån otrolig tur med teknik just nu) och tar inte emot sms. tro därför inte att jag ignonerar er om ni inte får svar. (eller, ja, det gör jag ju indirekt, men ni fattar). ring eller skriv på facebook är nog säkrast om man vill ha tag i mig.
hejhopp!

2 kommentarer:

  1. Så där hade vi din blogg! :) Ja, de blev riktigt bra, o de jag lade upp på bloggen nu - är bland de sämre om jag ska vara riktigt ärlig! Riktigt roligt var det, det får vi göra om någon gång! Kram

    SvaraRadera
  2. ja, här har vi den! kul att du hittade hit. haha, wow! :) jag gillade dem. lånar nog dem till ett inlägg här.
    det gör jag gärna! kram

    SvaraRadera