torsdag 22 mars 2012

och jag känner mig fin, kanske var det för länge sen.


jag gillar att utmana mig själv, göra saker jag inte känner mig helt bekväm med - för att inse att det inte var så farligt, att jag klarade mig bra och att det faktiskt till och med var riktigt roligt!
Idag gjorde jag en sån sak - jag lekte jag lite fotomodell med min klasskompis Lizette som är vansinnigt duktig på att fotografera. En halvtimme i en park med lite solljus, prat och skratt resulterade i omkring 500 bilder. Här är två av dem och jag måste säga att jag gillar dem.

Se där - nu gjorde jag det igen! Något som jag inte är helt bekväm med - nämligen att berömma mig själv såhär, säga att jag känner mig fin. Men se - jag klarade det. Och ja, det är lite svårt ibland att tycka om sig själv. Men nästa dag jag har en ful-dag då ska jag ta fram de här bilderna och känna mig fin. För tänk -det är jag. och du med.

Tack Lizette. Det är härligt med människor som får en att känna sig fin.
Vill ni se fler bilder som Lizette tagit och läsa mer om hennes intresse kan ni kolla in hennes blogg som ni hittar här.

Hejhopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar