torsdag 22 september 2011

om du är intresserad av min onsdag.

Idag har jag varit på exkursion (vilket betyder utflykt till den vackra naturen, vandra omkring i lera och titta på floder och rullstensåsar) med geografiklassen vilket var trevligt. ännu trevligare var stoppet vid Cloetta på vägen hem, och det trevligaste av allt var när man fick ta av sig sina leriga skor och tvätta sig ren i duschen hemma igen.

Sedan for jag till kyrkan för konfa, vilket var roligt! Vi pratade om bibeln och föräldrarna till konfirmanderna var med. Eftersom det är onsdag idag hade vi onsdagsfika tillsammans med familjen S, Philip och Sofia efteråt. Vi skrattade som vanligt åt knasigheter.

När jag egentligen skulle sovit ringde jag fina Andrea i Spanien och vi pratade bort en timme och nu är jag så trött att jag somnar bums. Glad att jag har sovmorgon till nästan lunch imorgon :)
kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar