måndag 5 september 2011

BRA START PÅ HÖSTEN.

Jag hade den bästa helgen på väldigt, väldigt länge den här veckan. På lördagskvällen kom en hel hög med vänner hem och åt tacos hos mig. Det var hur mysigt som helst, vi gick och handlade tillsammans, lagade maten ihop och resultatet blev riktigt smarrigt. Sedan tittade vi på Kvarteret Skatan, Anders & Måns eller bara hängde i köket. Lite senare bakade vi kladdkaka och åt den med glass. Några av dessa fina vänner överraskade mig med att diska och städa hela köket efter oss andra medan vi såg på Kvarteret Skatan, och då blev jag ännu gladare. Tänk vilken lyx att ha vänner som gör ens lördagskväll helt perfekt bara genom att komma och hälsa på, och till på köpet städar mitt hem som tack.

Vi hade så trevligt, såg massa roliga avsnitt, skrattade, somnade till och pratade om allt mellan himmel och jord. Vips var klockan 04.00 och de sista gästerna gick hem. Jag somnade trött men glad efter en fantasktisk eftermiddag, kväll, natt och morgon med mina vänner.

Några timmar senare for jag till Linköping och shoppade med Petra och Filippa. Ingen av oss hade sovit så vidare värst mycket, men höga på socker klarade vi av att hålla oss vakna, glada över fina inköp och skratt.

Jag är så glad för mina vänner. Mår så bra av er. Tack.

2 kommentarer:

  1. Kände mig träffad på punkten "Somnade till" haha.. ;)

    Och det är nog ok att längta lite till julen om våran "låtsas-jul" tillsammans blir av! Tack för en riktigt fin kväll! :)

    SvaraRadera
  2. haha, kanske lite så ja ;) smidigt för dig att kunna somna hur och var som helst!

    det är det verkligen. och det bästa är att vi kan ha vår knasjul nu - ju märkligare desto bättre :)
    tack själv! mådde så bra av att ha er här! ni är bra :)

    SvaraRadera