tisdag 6 september 2011

andrea angel.a.

Har skypat med bästa Andrea nu i en lång stund. Åh vad jag saknar min vän! När jag ligger i min säng och pratar med min vän, ser hennes ansikte och hör hennes röst känns det nästan som om hon låg precis bredvid mig och inte många långa mil härifrån i en annan säng i ett annat land.
Samtidigt är det så fint, för även om hon är i en annan säng i ett annat land och inte alls i fotändan på min egen här hemma som det brukar vara så känns det ändå precis som vanligt. Vi pratar om allt och ingenting, fattar vad den andra tänker och förstår att det är bra att ha varandra i denna knasiga, märkliga värld som vi fått lyckan i att leva i tillsammans. Och när man inser det, så gör det inte så mycket att det är många månader tills vi ses igen. Vi är fortfarande
together, just a bit apart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar